Korzystanie z aplikacji
Co muszę zrobić, aby korzystać z aplikacji InMobi?
Zainstaluj aplikację. Podczas rejestracji w niej podaj swoje imię, adres e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjnego auta oraz nr VIN i datę zakończenia polisy. Dane te są potrzebne, żeby naliczać zniżkę na ubezpieczenie.
Czy ponoszę jakieś koszty?
Nie, aplikacja InMobi jest całkowicie bezpłatna.
Jak jest naliczana punktacja?
To, jak zostanie oceniony Twój styl jazdy, zależy m.in. od:
- dostosowania prędkości do przepisów drogowych,
- płynności i dynamiki jazdy, np. gwałtowne hamowanie i przyspieszanie, gwałtowne manewry na drodze,
- dostosowania prędkości do specjalnych okoliczności na drodze, takich jak wypadki, roboty drogowe i inne zagrożenia.
Dla Twojej wygody i bezpieczeństwa aplikacja informuje Cię o aktualnej sytuacji – dzięki temu zachowasz należytą ostrożność i odpowiednią prędkość. Aby pomiar jazdy był dokładny, najlepiej umocuj telefon w stabilnym uchwycie.
Nie zapisują się trasy w aplikacji po zakończonej podróży.
Aby trasy podróży zapisywały się poprawnie, sprawdź ustawienia w telefonie, czy są nadane
uprawnienia dla aplikacji InMobi.
Jeśli mimo poprawnych ustawień nadal Twoje trasy się nie
zapisują, skontaktuj się z obsługą techniczną aplikacji w zakładce: USTAWIENIA ⟶
O APLIKACJI ⟶ WYŚLIJ RAPORT
Czy aplikacja może być zainstalowana na kilku urządzeniach na raz
i włączana w zależności, od tego, z jakiego urządzenia
korzystam?
Tak. Aplikacja może być zainstalowana na kilku różnych urządzeniach. Należy jednak pamiętać, aby konta zakładane w aplikacji InMobi na tych urządzeniach były zarejestrowane z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail. Na tej podstawie aplikacja będzie w stanie rozpoznać użytkownika.
Jak zmienić dane w aplikacji, np. zrobić korektę VIN, ważności polisy,
numeru telefonu, adresu e-mail itd.?
Możesz to zrobić w ustawieniach, usuwając dodany pojazd i wprowadzając go od nowa. Żadna z tras nie zostanie utracona, jeśli zrobisz to, korzystając z wcześniej podanego adresu e-mail.
Jak odzyskać hasło do konta? Jak zresetować hasło?
W aplikacji w zakładce: USTAWIENIA ⟶ MÓJ PROFIL znajduje się pole z hasłem, które możesz w każdej chwili zmienić.
Jak sprawdzić, na jaki adres e-mail jest zarejestrowane konto?
W aplikacji w zakładce USTAWIENIA ⟶ MÓJ PROFIL znajduje się pole z aktualnym adresem e-mail, na który zarejestrowane jest Twoje konto.
Czy jeśli sprzedam auto, to nowy właściciel może przejąć moją aplikację
i ocenę?
Nie. Nowy właściciel auta podczas rejestracji konta będzie musiał podać swój adres e-mail, a dodatkowo, podczas zapytania o ofertę, aplikacja zwaliduje numer PESEL/REGON aktualnego właściciela.
Jak zgłaszać błędy aplikacji?
Można to zrobić bezpośrednio z aplikacji w zakładce USTAWIENIA ⟶ O APLIKACJI ⟶ WYŚLIJ RAPORT lub poprzez e-mail: inmobi@vwfs.com
Jak usunąć konto w aplikacji inMobi?
Aby usunąć konto i dane z nim powiązane, zgodnie z naszą polityką prywatności skontaktuj się z nami. Wyślij wiadomość e-mail na adres support.inmobi@neptis.pl. Jeśli prześlesz do nas wniosek z innego adresu e-mail niż ten, powiązany z kontem, możemy potrzebować dodatkowych informacji pozwalających na zweryfikowanie tożsamości osoby kierującej wniosek.
Możesz również usunąć konto bezpośrednio w aplikacji InMobi, przechodząc do „Edycja profilu” i wybierając opcję „Usuń konto”.
Ubezpieczenie i zniżki
Gdzie kupię pakiet ubezpieczeń InMobi?
Pakiet ubezpieczeń InMobi możesz wygodnie kupić za pośrednictwem aplikacji InMobi, a także w salonie dealerskim. Mapę z listą salonów, które mają w swojej ofercie polisę InMobi, znajdziesz tutaj.
Czy zniżka na pakiet ubezpieczeń InMobi sumuje się z innymi
zniżkami?
Tak. Twoja zniżka z InMobi sumuje się z innymi zniżkami, np. za bezszkodową jazdę.
Czy każdy może kupić pakiet InMobi?
Pakiet InMobi (OC, AC, Assistance, NNW) mogą kupić klienci indywidualni i przedsiębiorcy (firmy do 15 samochodów) niezależnie od modelu lub modeli posiadanych samochodów.
Czy jeśli ocena mojego stylu jazdy będzie niska, zapłacę więcej
przy wznowieniu polisy?
Nie, nie ma powodów do obaw. Niska punktacja nie spowoduje wzrostu opłaty za Twoje nowe ubezpieczenie.
Mam już polisę InMobi. Jak mogę ją wznowić?
Na miesiąc przed wygaśnięciem Twojej polisy w aplikacji znajdziesz ofertę pakietu ubezpieczeniowego InMobi.
Jak mogę uzyskać zniżkę za bezpieczny styl jazdy?
Jeśli masz już polisę komunikacyjną InMobi, wystarczy że przejedziesz
z włączoną aplikacją 5 tras w każdym miesiącu. Jeśli nie osiągniesz takiego
rezultatu, możesz go nadrobić w kolejnych miesiącach. Ważne, aby w podsumowaniu rocznym
na Twoim koncie widniało minimum 60 przejechanych tras. Swoje trasy i aktualną ocenę
sprawdzisz w zakładce „Ocena”.
Jeśli masz obecnie inny pakiet
ubezpieczeń, przejedź z włączoną aplikacją co najmniej 20 tras o łącznej
długości co najmniej 500 km. W zakładce „Ocena” w aplikacji możesz sprawdzić, ilu
przejazdów brakuje Ci do uzyskania zniżki. Po wyjeżdżeniu wymaganej liczby tras
oraz uzyskaniu odpowiednio wysokiej oceny za styl jazdy zostanie przyznana Ci zniżka
na zakup polisy komunikacyjnej. Zniżka InMobi (OC/AC/NNW/Assistance) może zostać przyznana
użytkownikom, u których obecne ubezpieczenie kończy się nie wcześniej niż za 6 miesięcy.
Czy jak do tej pory nie korzystałem z aplikacji, czy mogę jeszcze nadrobić
trasy potrzebne do uzyskania zniżki na ubezpieczenie?
Tak. Trasy możesz nadrobić w każdym momencie, ale nie później niż na 2 dni przed końcem Twojego ubezpieczenia.
Czy trasy wymagane do zniżki mogę nadrobić jednego miesiąca mimo, że do
końca mojego ubezpieczenia zostało kilka miesięcy?
Tak. Trasy możesz nadrobić w dowolnym momencie, ale nie później niż na 2 dni przed końcem Twojego ubezpieczenia.
Skąd mam wiedzieć, jaka zniżka mi przysługuje dla mojej oceny?
Aby dowiedzieć się o indywidualnej zniżce za ocenę stylu jazdy, skontaktuj się z naszym doradcą poprzez e-mail: inmobi@vwfs.com
Mam wrażenie, że zniżka nie nalicza się do mojej oferty
ubezpieczenia.
Twoja zniżka jest zawsze naliczona i widzisz cenę polisy już po jej odjęciu. Jeśli masz wątpliwości – skontaktuj się z naszym doradcą poprzez e-mail: inmobi@vwfs.com
Kupiłem polisę i mam na niej niepoprawne dane, co mam zrobić?
Jeśli polisa została już zakupiona i jest aktywna, wszystkie zmiany, jakich chcesz dokonać na polisie, zgłoś do najbliższego dealera autoryzowanego salonu VW lub poprzez e-mail inmobi@vwfs.com
Czy przygotowana oferta ulegnie zmianie, jeśli wykonam kolejne trasy?
Zniżka na ubezpieczenie jest zależna od oceny Twojego stylu jazdy. Jest ona naliczana od przejechania co najmniej 60 tras. Każda nowa trasa wpływa na ocenę Twojego stylu jazdy.
Gdzie się zgłaszać przy wystąpieniu problemów z opłaceniem polisy?
Wszystkie problemy dotyczące płatności prosimy zgłaszać na adres e-mail: inmobi@vwfs.com
Jakie Towarzystwa Ubezpieczeniowe oferuje aplikacja?
Aplikacja InMobi oferuje ubezpieczenia Towarzystwa Ubezpieczeń STU Ergo Hestia S.A.
Ocena stylu jazdy
Czy używanie telefonu podczas korzystania z nawigacji ma wpływ na ocenę
stylu jazdy?
Gdy korzystasz z nawigacji InMobi i trzymasz telefon w uchwycie, Twoja ocena stylu jazdy nie zmniejszy się. Również wpisywanie celu podróży czy zmiana trasy nie będzie miała wpływu na niższą ocenę. Pamiętaj – trzymaj telefon zawsze w uchwycie.
Czy podczas jazdy trzymanie telefonu w ręku będzie już wpływało na ocenę
stylu jazdy?
Tak. Gdy kierujesz autem i w tym czasie korzystasz z telefonu, ocena Twojego stylu jazdy może się pogorszyć.
Jakie parametry bierze pod uwagę aplikacja?
Aplikacja analizuje, z jaką prędkością się poruszasz, jak przyspieszasz i hamujesz, jak pokonujesz zakręty, czy używasz telefonu w czasie jazdy (jest to dozwolone, o ile telefon jest w uchwycie i korzystasz z zestawu głośnomówiącego), czy w trakcie długotrwałej jazdy robisz odpowiednie przerwy.
Czy punkty oceny stylu jazdy można przenosić pomiędzy autami?
Podczas rejestracji konta w aplikacji InMobi podajesz adres e-mail, na jaki ma być zarejestrowane Twoje konto. Jeśli na innym telefonie zainstalujesz aplikację, używając tego samego adresu e-mail, aplikacja będzie traktowała to jako jedno konto. Twoje punkty będą sumowane z obu telefonów.
Co oznaczają puchary po zakończonej podróży?
Puchary są ikonką odzwierciedlającą Twoją ocenę stylu jazdy. Pokazują, jaki poziom ogólnej oceny
za podróż osiągnąłeś:
Złoty puchar z kokardą – Twoja ocena za styl jazdy
to 10
Złoty puchar – Twoja ocena za styl jazdy to 8.0-9.9
Srebrny
puchar – Twoja ocena za styl jazdy to 6.0-7.9
Brązowy puchar – Twoja
ocena za styl jazdy to 5.0-5.9